Tuesday, February 2, 2010

Testimoni Pengguna


Nama : En. Abdul Azis bin samat
Perkerjaan: Guru Teknik Sungai Buluh


saya mempunya tekanan darah tinggi dalam bacaan 180 -190' darah tinggi saya x pernah kurang dari 180 sejak 7 tahun lepas.selepas saya makan madu primo darah tinggi saya turun hingga 155-160 dalam masa yang seminggu 1 sudu setiap pagi.inilah khasiat madu sebenar.sebelum nie saya pernah juga makan madu tetapi takda apa kesan yang positif berlaku .madu Primo memang madu sebenar !!! saya juga rasa lebih bertenaga...




Nama :Mohad Syahimin bin Md Jafor
Pekerjaan: Pengusaha Cyber Cafe

saya selalu berasa lesu dan selalu letih kerana tidur x menentu.hisap rokok juga membuat saya kerap batuk.jadi lepas saya amalkan kan satu sudu Madu dengan sarang lebah setiap pagi,batuk hilang kurang mengantuk badan cargas giler yop!!!!!!...memang lain macam .....

No comments:

Post a Comment